26 Şubat 2009 Perşembe

...iLk-TurBey...

iLk-TurBey ;

Bu oluşum grubumuz tarihinde ilk defa olan bir oluşumdur.Msnde arkadaşlarla toplu konuşmadayız biri diyor 6 kişi geliyorum , biri diyor 5 kişi geliyorum.Herkes 1er 2şer adam getiriyor o zaman neden beraber hareket etmeyelim ki ?? diye düşündük sonra 4-5 arkadaş toplandık oluşuma imzamızı attık...!

Sonra www.turbey.org grubumuzun resmi web sitesine yazdığım bir yazıyla ''İlköğretimli Turbeyler'' Konusunu açtım.Büyük ilgi gördü ve yükümüz dahada ağırlaştı çünkü konu açmayla herşey bitmiyordu Hedef ne kadar büyük olursa daha doğrusu hedef koymak en iyi başlangıçtı hedefe ulaşmak için çabalamalıydık ve ben arkadaşlarımada sorarak hedefi 50 Kişi olarak belirledim...İlk maçımızda beklentimizin altında bir sonuç olsada yılmadan devam ediyoruz....

Önümüzdeki maçlara dahada renktaşımıza ulaşarak bu sayıyı günden güne çoğaltacağız arkadaşlarım sağolsunlar beklentimden fazla çalışıyorlar bir adam bir adamdır diye herkesi maça çekmeye çalışıyorlar...BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN...geliyoruK..!


İlköğretimden , Lisesine , Ünisinden , Semtine Şehir Bizim , Aşk Bizim..!

Hiç yorum yok: