27 Şubat 2009 Cuma

Haramsın... :(

Tutamam ellerini ellerime haramsin,
Bakamam gözlerine, gözlerime haramsin,
Varsin bu sevda, gözüm, varsin da beni yaksin,
Çikarmaliyim seni gönlümden,
Yüregime haramsin....

Sen her dogan yeni güne,
Ellerin koynunda uyanmaktasin,
Benim gecelerime, sabahima haramsin.....
Anmamaliyim artik senin adini Sen hecelerime,
dudagima haramsin....

Ask ne biçim illetmis,
keske hiç sevmeseydim
Içimde bir ates var,
sen atesin adisin Aglamazdim,
agladikça askin büyüdügünü bilseydim,
Aglamamaliyim, sen gözyasima haramsin....

Unutmaliyim seni,
aklimdan çikmalisin
Sen düsünceme, beynime hayalime haramsin....

Girme rüyalarima, sarma,
dokunma bana,
Sen tenime, elime, saçlarima haramsin...
Olmayacak duaya ‘Amin’ demisim zaten,
Sen benim dünyamda barinamazsin,
Çikarmaliyim seni, dünlerimden,
günümden Sen benim, dünüme, günüme, yarinima haramsin....

Haramsin sevdigim, sen bana haramsin,
Içimde kanayacak gizli yaramsin,
Bu siir yalnizca sana veda degil,
Sen; aska, sevgiye, hayata vedamsin....
Seni, senin helalin olan kollar sarsin, Mutluluk yakani hiç birakmasin,
Varsin bu ask beni, öldürsün varsin Katlanmaliyim sen bana haramsin...

MusAdaNaSpoR...!

Hiç yorum yok: